Az élelmiszer kiszállítás új szintje: automatikus visszatérítés pár kattintással
- Mozaik
- 2021.02.19
Az élelmiszer kiskereskedelemben a kifli.hu lépte meg elsőként, hogy a visszautasított termékek árát automatikusan visszatéríti ügyfeleinek, hacsak azok úgy nem döntenek, hogy jótékony célra ajánlják fel az adott összeget.
Nem szükséges emailezésbe, chatelésbe bonyolódni, vagy az ügyfélszolgálattal telefonon beszélni: pár kattintással el lehet intézni a visszatérítést, akár a honlapon, akár az applikáción keresztül. A vásárló rendelése után 72 órán belül online tudja kezelni a problémát, egyből levásárolható kredit jóváírást kap, pillanatok alatt.
„A Kiflinél, ha hibázunk, vállaljuk. Legfontosabb számunkra, hogy vásárlóink elégedettek legyenek. Mi sem természetesebb, hogy ilyen esetben bizalommal kezeljük a helyzetet, és kérdés nélkül kompenzálunk” – állítja Makkay János a Kifli.hu ügyvezetője. A vásárlók választhatnak is, hogy kérik a kredit jóváírást, vagy inkább felajánlják azt jótékony célra a TündérPakk Alapítványon keresztül a krízishelyzetbe került, rászoruló gyermekeknek és családoknak. „Tündérek márpedig léteznek: a Kifli.hu és vásárlóik is közéjük tartoznak! Köszönjük, hogy az online kompenzáción keresztül támogattok minket, hogy még több családnak tudjunk segíteni” – mondja Szomolányi Tímea, a TündérPakk Alapítvány alapítója. A Kiflin benyújtott kreditek azonnal jóváíródnak a Tündérpakk kiflis fiókjában, így 1 hónap alatt már 125.000 Ft gyűlt össze.